A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
ШИШАЦЬКА ОБ’ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавська область, Шишацький район

Фінансове управління

Вітаємо Вас на сторінці Фінансового управління Шишацької селищної ради

      Фінанси - невід’ємна, навіть, основна частина розвитку громади. Спільними зусиллями спрямуємо наші фінансові можливості на розвиток об’єднаної громади та її подальше процвітання.

       Фінансове управління Шишацької селищної ради діє відповідно до Положення, затвердженого рішенням п»ятої сесії першого скликання Шишацької селищної ради від 25.12.2015 р

 

 

 

Начальник управління: Явтушенко Петро Андрійович.

     

Юридична адреса відділу: 38000, смт Шишаки, вул. Корніліча, 5, к., тел/факс. 9-10-83.

   

 

   Управління підпорядковане виконавчому комітету, селищній раді, а також підзвітне та підконтрольне селищному голові. Управління забезпечує виконання на території громади повноважень, встановлених законодавством України. Управління у свої й діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями селищного голови, рішеннями сесій селищної ради та виконавчого комітету.

Основні завдання та функції.

  • складання і забезпечення виконання бюджету;
  • підготовка пропозиції щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку громади;
  •  розроблення пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного

планування та фінансування витрат;

  • бере участь у розробці балансу фінансових ресурсів громади аналізує соціально-

економічні показники розвитку та враховує їх при складанні проекту бюджету;

  •  приймає участь в розробці проектів нормативно-правових актів виконавчих органів селищної ради;
  • на підставі визначеного селищною радою складу доходів та видатків  бюджету здійснює функції по складанню та виконанню бюджету, що квартально готує матеріали по затвердженню звіту про виконання бюджету;
  • аналізує разом з органими фіскальної служби стан мобілізації доходів до бюджету;
  • на підставі даних органів фіскальної служби та органів Державної  казначейської служби здійснює відповідно до чинного законодавства контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до бюджету у місті на підприємствах та  організаціях, які розташовуються на території громади, незалежно від форм власності;
  • складає розпис доходів і видатків бюджету з помісячним розподілом,забезпечує його виконання, вносить пропозиції щодо змін до розпису у межах річних бюджетних призначень, здійсню є в установленому порядку контроль за правильністю та повнотою надходження міжбюджетних трансфертів;
  • організовує виконання бюджету та веде облік змін, що вносяться в установленому порядку до бюджету за доходами і видатками;
  • перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів доходів і видатків бюджетних установ і організацій, які повністю або частково фінансуються з бюджету;
  • спільно з головними розпорядниками бюджетних коштів розробляє та затверджує паспорти бюджетних програм;
  • готує проекти розпорядження селищного голови на здійснення в установленому порядку фінансування з бюджету видатків на власні та делеговані повноваження;
  • готує проекти розпорядчих актів селищної ради та її виконавчого комітету з питань, віднесених до компетенції фінуправління.
gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь